Student psychologii, certyfikowany trener biofeedback EEG i mindfulness.

W swojej pracy stosuję autorską metodę łączącą trening neurofeedback wraz z medytacją oraz ćwiczeniami oddechowymi. Dzięki połączeniu nowoczesnych metod diagnostycznych wraz z progresywnym spojrzeniem na koncepcję mindfulness, mogę zaoferować swoim podopiecznym indywidualnie przygotowany program działania, którego pozytywne efekty zaczną być szybko odczuwalne.

Neurofeedback i mindfulness to znakomite, nieinwazyjne metody wspomagające rozwój na każdym etapie życia. W zależności od indywidualnych potrzeb, pozwolą zredukować napięcie, kontrolować stres oraz zwiększyć poziom koncentracji na co dzień. Rozpoczynając regularną pracę, możemy przekazać naszemu dziecku zestaw odpowiednich narzędzi do radzenia sobie z rzeczywistością i umiejętność sprawnego przyswajania wiedzy – teraz i w przyszłości.

Najważniejsze korzyści płynące z regularnych treningów:
  • Lepsza pamięć i poprawa koncentracji
  • Zmniejszenie lęków i niepokoju
  • Poprawa jakości snu
  • Zmniejszenie nadpobudliwości
  • Poprawa funkcji poznawczych
  • Ogólna poprawa kondycji mózgu
Ukończone kursy:
  • certyfikat I stopnia Easy Biofeedback (EEG Neurofeedback) w zastosowaniach klinicznych oraz treningu indywidualnym – w trakcie certyfikacji II stopnia
  • ukończenie kursu MBLC (Mindfulness Based Living Course) certyfikowanego przez Mindfulness Association UK – w trakcie certyfikacji nauczycielskiej
  • ukończenie kursu MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) – program redukcji napięcia w oparciu o uważność
  • ukończenie kursu Essential Mindfulness and Meditation Tools for Today’s Stressed World prowadzonego przez Donalda Altmana

Treningi mogą być prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

W pracy, moim celem jest wyposażenie ludzi w zestaw umiejętności,. W swojej pracy stosuję nowoczesne metody diagnostyczne oraz tradycyjnymi metodami treningowymi – które znajdują potwierdzenie w dzisiejszej nauce.

Pracuję w oparciu o moją własną metodę łączącą trzy kluczowe elementy:
  • biofeedback
  • medytację
  • ćwiczenia oddechowe